onsdag 21 januari 2009

Tackar, tackar...

Av Sussilull har jag fått denna award - tack!








Detta är "kriterierna” för denna award:

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!

Jag är förstås glad över awarden, men det är svårt att sortera ut åtta bloggare som är mer inspirerande än andra av dom jag brukar besöka... Så jag vill bara strö rosor rent allmänt över de skapande, inspirerande och otroliga människor som finns runt om i världen och som delar med sig av sin glädje och kunskap!

1 kommentar:

  1. Hej Elisa! Vad roligt att du tittade in på min blogg! Och vilka fina julkort (och andra kort!) du har knåpat ihop!

    SvaraRadera