tisdag 6 januari 2009

Nyss jul - och jul igen!

Ska erkänna att det kändes lite tungt innan jag blev klar med alla julkort 2008. Det blev ca 80 st, de flesta sålde jag, och hade kunnat sälja fler! Men några ville jag ha själv också...

Varje år har jag tänkt samma sak - i sommar ska jag åtminstone färglägga motiv! Men det har inte blivit av. Nu såg jag utmaningen om att göra julkort på bloggen Jul hela året, och i sällskap med andra ska det väl kanske funka att verkligen bli klar med julkorten i tid, och att ha tillräckligt av dem!

Så här är jag nu, i en helt ny blogg! Jag som avslutade den gamla eftersom jag inte gjorde den tillräckligt intressant genom att uppdatera den. Men det var nog en helt annan sak, vi säger så va?

1 kommentar:

  1. Vilken rolig idé med den här bloggen. Jag önskar dig stort lycka till med att få till en hel hög med vackra julkort i tid 2009.

    SvaraRadera