söndag 29 november 2009

snart är det v 49...

Eftersom v. 49 är i antågande, så kommer ett kort för den veckan... Och även för veckorna 50-53! För snart, endera dagen, så lägger jag ut alla julkort i mitt galleri! Och där kommer förstås alla som jag lagt ut här i bloggen, och så några till som blev till av bara farten. Det är en skön känsla att ha gjort dessa kort i god tid, för de julkort som jag gjort nyligen har kommit till av lust och glädje och utan stress. Precis som alla de andra, eftersom det inte varit någon tidspress då heller...

Undrar om jag kommer att kunna ha samma goda framförhållning nästa år? Det blir inte ett nyårslöfte av det - det blir som det blir!









1 kommentar:

  1. Hej,

    Skicka dina motiv som riktiga julkort från dinavykort.se. Det är lika enkelt som att skicka epost och dina vänner och familj får snygga julkort i brevlådan.

    SvaraRadera