fredag 13 februari 2009

Award



Tack, Millasew för denna award! Hon pekade inte på min blogg utan till mitt galleri. Och det är jag glad för, där finns det jag vill visa!

Reglerna är följande:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera 8 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.




Och - som alltid svårt att nämna alla som är värda att nämnas. För jag inspireras av många - inte bara de som skapar via scrap eller kort! Det kan vara andra talanger... Och där man då uppfattar detaljer som inspirerar och sätter fart på fantasin! Här kommer några:

Anette som har bloggen Lantlif
Anne Kristines blogg Anne´s paper fun
Joanne: Made by Joanne
Carinas blogg: Carinas pysselsida
Bibbis dillerier,blogg
Hoppetossan vars blogg jag besöker nu och då...
Agneta med känsla för - känsla
Jessica med sin blogg

Ha en god helg!

4 kommentarer:

  1. thank you so much, that's very kind

    SvaraRadera
  2. Så mye flott du har i bloggen din :o)
    likte godt dine tags.
    Takk for stafett pinne
    klem Anne

    SvaraRadera
  3. Tack tack tack! Nu har jag gjort min läxa ;)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vill tacka ödmjukast för Awarden du gav mig.Känner mig såå hedrad.


    Kram!

    SvaraRadera